Priznanje direktoru Specijalne bolnice “Merkur”

0

U okviru pete Biznis konferencije „Kako povećati konkurentnost i prihode turističkog tržišta Jugoistočne Evrope – SEET 2015“, održanoj na kraju prošlog meseca u Beogradu, stručni kolegijum konferencije odlučio je da nagradu „BRAND LEADER AWARD“ dodeli direktoru Specijalne bolnice Merkur, mr dr Dejanu Stanojeviću.

Po rečima Milivoja Radovanovića, direktora Mass Media International, gospodin Stanojević, je primenom uspešnog i efikasnog sistema menadžmenta kreirao poslovnu filozofiju usmerenu na kontinuirane inovacije i investicije, čiji je rezultat visoko kvalitetna ponuda usklađena sa vodećim svetskim trendovima i željama najzahtevnijeg gosta.

– Merkur Vrnjačka Banja je ime decenijama poznato u ovom delu Evrope. Ime uz koje neizostavno ide visok kvalitet usluga, kreativnost, inovativnost, sigurnost, zadovoljstvo, uspeh u svim vidovima usluga koje pruža u oblasti zdravstvenog i velnes turizma. Izuzetnim zalaganjem lidersku poziciju na tržištu potvrđujemo iz godine u godinu, i kroz pažljivo birane inovativne strategije kreiramo i razvijamo visoko konkurentne turističke proizvode. Posebnu pažnju posvećujemo kreiranju i razvoju turističkih proizvoda kroz integraciju zdravstvenih, velnes i akva programa. Značajno smo doprineli da se Specijalna bolnica za lečenje i rehabilitaciju Merkur pozicionira na regionalnom i globalnom tržištu kao izuzetan brend zdravstvenog turizma Srbije, rekao je tim povodom mr dr Dejan Stanojević, direktor Specijalne bolnice “Merkur” zahvalivši se pri tom na dobijenoj nagradi.

Nagrada „Brand Leader Award“ se dodeljuje na osnovu niza standardizovanih kriterijuma koji podrazumevaju inovativnost, visok stepen tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranja autentičnog proizvoda.

Nagrada se dodeljuje deset godina u cilju afirmacije najistaknutijih kompanija, institucija, pojedinaca i medija koji kontiniuranim pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama postavljaju više standarde i unapredjuju tržište, te daju izvanredan doprinos u popularizaciji privrednog potencijala, kreiranja konkuretnog tržišnog imidža regiona.

(Autor: Dragan Ivanović)

VAŠ KOMENTAR

Napišite Vaš komentar
Unesite svoje ime