5 marketing saveta za preduzetnike

0
marketing
Unsplash.com

Ukoliko ste preduzetnik koji već godina posluje u svom malom mestu, ali primećujete da posao polako opada, ovo je tekst za vas! Donosimo vam 5 marketing saveta za preduzetnike nalik vama, koji se još uvek nisu upoznali za svim prednostima koje digitalni marketing sa sobom donosi.

Pročitajte i isprobajte metode iz narednih redova! Verujemo da će vam, ako se pravilno sprovedu, neke od njih, sigurno doneti nove stalne mušterije, a time i veću prodaju. 

#1 Upoznajte se sa vašim opcijama za promociju 

Nemojte žuriti. Nemojte na brzinu, samo jer ste to čuli od vaših komšija ili prijatelja, krenuti da koristite i ulažete u marketing metode koje vam kasnije neće doneti mnogo profita. Prvo se upoznajte sa svim dostupnim opcijama za promociju. 

Za početak, dobro se informišite! Istražite šta znači SEO, šta je to content marketing, kako vam mogu pomoći društvene mreže za izgradnju brenda i za povećanje prodaje i zašto je efikasan e-mail marketing.

Savetujemo da za svako pitanje koje imate vezano za digitalni marketing, jednostavno potražite odgovor na Google-u! U pretraživaču ukucajte i pročitajte – Zašto treba imati web sajt? Izrada web sajtova. Kako naučiti SEO optimizaciju? Kako započeti e-mail marketing? I slične fraze. 

Tako ćete brzo i lako doći do podataka zašto i kako koristiti određenu marketing metodu ili, ako vam već sve ovo oduzima suviše vremena, ko bi mogao umesto vas da vam napravi sajt, vodi društvene mreže ili pokrene reklame na Google.

#2 Jasno odredite svoju ciljnu grupu 

Kako bi bilo koja kampanja na internetu bila uspešna, bitno je da prvo odredite koja je vaša ciljna grupa i koji je cilj koji želite da postignete marketing metodama – da li želite da privučete nove kupce, zadržite stare, promovišete vaš novi proizvod i sl.

Ciljna grupa zapravo predstavlja skup potrošača kojima bi upravo vaš proizvod ili usluga bili prosto neophodni. Njih biste mogli da odredite na osnovu klijentele koju ste do sada imali u svojoj prodavnici, butiku ili salonu u svom mestu.

Jednostavno se zapitajte: Kojeg pola su bili? Koliko godina su imali? Čime su se bavili? Gde su se kretali? Šta ih je interesovalo? 

Odgovori na ova pitanja olakšaće vam odabir idealne marketing metode i narativa kojim ćete se obraćati svojoj potencijalnoj publici.

#3 Isprobajte nekoliko načina za promociju i budite uporni

Ako otvorite profil na Instagramu i Facebook-u, i posle nekoliko dana ne dobijete nikakvu reakciju vaše ciljne grupe na sadržaj koji ste plasirali, to ne znači da marketing na društvenim mrežama ne funkcioniše i da treba da odustanete. Naprotiv, to samo znači da treba da se zapitate zašto ovo što ste do sada radili ne funkcioniše i kako to možete popraviti. 

Unsplash.com

Možda je problem u tome što vaša ciljna grupa nije na ovim društvenim mrežama! Možda sadržaj koji ste izbacivali nije dovoljno informativan, jasan i interesantan. Možda niste dobro podesili profile i napravili ih tako da korisnici Fb-a i Instagrama  na njima tačno mogu da vide šta vi to radite, prodajete i koju uslugu nudite. 

Dakle, budite uporni, jer su čak i najveći marketing eksperti svesni da je potrebna vežba, optimizacija i konstantna upornost da bi se rezultati digitalnog marketinga posle nekoliko meseci osetili.

#4 Ulažite u advertajzing 

Mnogi očekuju da internet marketing ne košta apsolutno ništa! I zaista, ako tako želite, ne mora da košta uopšte. Međutim, ukoliko vam je bitno da brže privučete veći broj ljudi ka vašem biznisu, budite spremni da ulažete u advertajzing. 

Nekoliko desetina dolara ili evra koje ćete potrošiti na Google reklame ili oglašavanje na društvenim mrežama mogu vam se višestruko vratiti! Posebno kada se sve ove reklame pravilno podese.

#5 Gradite svoj brend

Iako vam je možda bitno da na brzinu prodate što više vaših proizvoda i povratite svoj novac, ipak se protrudite da izgradite vaš brend. Dugotrajno, dobra komunikacija sa vašim korisnicima, kvalitet vaših proizvoda i usluga, prirodnost i profesionalnost u marketingu, mogu vam obezbediti mnogo sigurnih i stalnih mušterija. 

Ako ne znate kako se marketing metode sprovode, ne očajavajte odmah!  Ukucajte u svom pretraživaču – Izrada sajtova Beograd, Kako napraviti reklamu na Fb-u? Content marketing pisci i sl. Naučite kako da napravite svoj sajt ili započnete oglašavanje na društvenim mrežama ili jednostavno pronađite ljude koji vam mogu pomoći da otvorite svoj sajt i profile! Upravo će vam to doneti više prihoda i novih klijenata. 

VAŠ KOMENTAR

Napišite Vaš komentar
Unesite svoje ime