Marketing i modni detalji – dobitna kombinacija za uspeh

0
pexels-muškarac-nosi-ranac
Pexels.com

Reklamna poruka na odeći i drugim modnim predmetima je način promocije koji može dati izuzetne rezultate u marketinškim kampanjama. Korišćenje modne industrije u reklamne svrhe može vam pomoći da vaš brend približite potencijalnim kupcima, a odevni predmeti i modni aksesoari se mogu iskoristiti kako bi se potrošačima prenela poruka vaše firme koja ne mora biti povezana sa modnom industrijom. 

Ovo je oblik marketinga koji ne zahteva velika ulaganja, a ukoliko vaše poruke štampate na tekstilu ili drugom materijalu koji je dobrog kvaliteta, možete računati da će vaša reklama trajati dugi niz godina. Evo nekoliko primera kako štampa na odeći i aksesoarima može biti izuzetno uspešan marketinški potez. 

#1 Majice – najčešće korišćena odeća u promotivne svrhe

Štampana reklama na majici je savršen vid promocije kako za velike tako i za male firme. Na ovaj način kompanije mogu preneti svoju reklamnu poruku za relativno malo novca, pa ukoliko ste ograničeni budžetom, majice sa nazivom ili logom vaše firme predstavljaće odlično rešenje.

bele-majice-reklama-natpis-unsplash
Unsplash.com

Pre svega, majice su jedan od omiljenih i najudobnijih komada odeće, i ljudi ih uvek rado nose, pogotovo ako su moderne i u trendu. Na njima se mogu štampati ne samo logo i naziv firme već i neka slika koja će sugerisati ljudima na vaše poslovanje. Osim toga, može se reći da na ovaj način dobijate hodajuće reklame – svako ko nosi vašu reklamnu majicu promovisaće vaš biznis gde god da se nalazi. 

Danas možete odabrati veliki broj dezena majica – od klasičnih do polo majica, ali i onih sa dugim rukavima koje su sve popularnije među mlađom populacijom. Ono što je veoma bitno je da pazite na dizajn i odabir boja. Uspeh vaše reklamne kampanje sa štampanim majicama zavisiće upravo od toga koje boje izaberete. 

Naravno, u zavisnosti od ciljane publike i od toga da li su u pitanju mlađe ili starije osobe, odabraćete i dezen. Mladi će svakako više voleti jake i smele boje, dok će starijima više odgovarati klasične majice smirenih boja. Ono što je takođe bitno je da ne odstupate od boja koje predstavljaju vašu kompaniju. Ukoliko logo vaše firme sadrži, recimo, narandžastu boju, neka u tim nijansama bude i majica.

#2 Rančevi

Da li ste primetili da poslovni ljudi sve češće nose brendirane rančeve? Radne torbe ili popularne aktovke su i dalje prisutne, ali rančevi definitivno postaju najpopularniji. Današnji rančevi su dizajnirani  tako da u njima možete nositi vaš prenosni računar, ali i brdo papira, dokumenata, hemijskih olovki i drugog kancelarijskog materijala koji vam je potreban.

ranac-beleške-rokovnik--unsplash
Unsplash.com

Zato su reklamni rančevi sjajan način za vašu pokretnu reklamu. Osim toga, oni ne moraju nužno biti namenjeni poslovnim ljudima. Mogu se različito dizajnirati i prilagoditi specifičnim potrebama. Od modela za planinarenje, preko putničkih rančeva, pa do onih namenjenih sportskim aktivnostima. Bez obzira o kom modelu pričamo, svaki ranac definitivno može biti odličan “bilbord” za vašu reklamnu poruku ili logo vaše kompanije. Vašu reklamnu poruku na njemu možete odštampati ili utisnuti i dobićete jedan moderan modni predmet koji će dugo raditi marketing umesto vas. 

#3 Košulje

Modni trendovi se menjaju neverovatnom brzinom, ali postoji jedan odevni predmet koji nikada nije izašao iz mode. To je košulja. Ništa nije tako svečano i sjajno kao što je elegantna bela košulja. Bez obzira kakav je kroj u pitanju, košulja je sastavni deo poslovne, formalne garderobe. 

pexels-košulje-raznobojne-na-vešalici
Pexels.com

U marketinške svrhe košulje se često koriste kao obavezna formalna garderoba u restoranima. Konobari i drugo osoblje u ugostiteljskim objektima su gotovo uvek u obavezi da nose košulje. Obično na kragni, grudima ili čak na manžetnama rukava ispisan je naziv ugostiteljskog objeka. Na taj način na jednom modernom odevnom predmetu koji ocrtava profesionalno poslovanje može se naći i vaša diskretna reklama. 

Svečana bela košulja sa suptilno istaknutim logom vaše firme može u potpunosti transformisati izgled osobe koja je nosi. Dodavanjem dugmadi za manžetene sa inicijalima vaše kompanije možete dodatno dobiti na otmenosti a u isto vreme promovisati vašu uslugu i proizvod na vrhunski način.

#4 Šalovi, marame i ešarpe

Šalovi su modni dodatak koji traje stotinama godina unazad. Nosimo ih oko vrata, a žene ih čak nose i kao prekrivač za glavu. U svakom slučaju, oni mogu predstavljati važan modni detalj koji govori o stilu osobe koja ga nosi. Mogu biti od klasičnih pletiva ali i od fine svile, koja lepo prijanja uz kožu vrata. 

marame-raznobojne-unsplash
Unsplash.com

I dok je popularnost šalova varirala tokom istorije, marame su bile i ostale neprevaziđen modni detalj koji dočarava glamur i visoku modu. Nosile su ih filmske zvezde, ali i ljudi iz visokog društva. 

Kako biste dali dodatnu notu vašoj reklamnoj kampanji i dodatno podigli vaš brend u očima klijenata, možete staviti logo vaše firme na šal ili maramu. Obavezno je da materijal bude kvalitetan, jer ako već želite da se reklamirate na odevnom predmetu koji pokazuje glamur neka takva bude i tkanina od koje je napravljen.

#5 Naočare

Verovatno i vi imate svoje omiljene naočare. Bilo da su one namenjene poboljšanju vida ili zaštiti od sunca. I jedna i druga varijanta se mogu koristiti u marketingu, ali se sunčane naočare mnogo više koriste u ove svrhe.

Kao modni detalj, sunčane naočare su doživele pravu ekspanziju pedesetih godina prošlog veka, a od tada pa sve do današnjih dana ne mogu se zamisliti najpoznatiji modni kreatori i brendovi bez svojih modela. Brojne poznate ličnosti su u prošloj godini kao svoj modni detalj isticale bele naočare za sunce

crne-naočare-sa-natpisom-unsplash
Unsplash.com

Gotovo svi ih nose, najčešće leti ali i zimi kada je vreme sunčano. Zato one predstavljaju jedan od predmeta koji može dosta doprineti vašoj reklamnoj kampanji. Možda na okvirima i drškama nećete moći napisati dugačku poruku ali će se zato mali logo ili znak firme sasvim lepo uklopiti.

Zaključak

Moda i marketing su oduvek išli ruku pod ruku. U početku su to bili uglavnom brendovi koji su se bavili modom. Međutim u poslednjih nekoliko decenija sve više velikih kompanija ali i malih firmi ulaže u promotivne kampanje koje koriste odeću ili modne aksesoare za isticanje reklama. Ulaganje u ovakav vid oglašavanja se pokazalo prilično isplativim. Zato, kojim god poslom da se bavite, razmislite o ovakvom načinu oglašavanja. To je nešto što će se sigurno dopasti velikom broju ljudi.

VAŠ KOMENTAR

Napišite Vaš komentar
Unesite svoje ime