Nativni advertajzing – prirodan put do uspeha

0
nativni-advertajzing
Foto: Pixabay.com

Svaki preduzetnik u 21. veku kome je stalo do napretka i razvoja upoznat je sa pojmom digitalni marketing, a sve je više onih koji svoj put do uspeha krče uz nativni advertajzing.

Moderna vremena zahtevaju moderne metode u poslovanju. U eri Interneta više nije dovoljno samo da nešto umete dobro da uradite ili napravite, potrebno je da se za vas čuje. Ipak, dodali bismo, izuzetno je važno na koji način dopirete do potencijalnih kupaca.

Otkrivamo vam zbog čega je nativni advertajzing ili nativno oglašavanje trenutno među vodećim marketinškim veštinama.

Šta je to nativni advertajzing?

Jednostavnim rečnikom rečeno, nativni advertajzing ili nativno oglašavanje je reklamiranje na prirodan način. Svaki nativni oglas se zapravo plasira kroz sadržaj koji objavljujete na nekom sajtu. Ono što ga čini prirodnim i nenapadnim jeste to što njima čitaocu nude i pružaju neke korisne informacije, koje su pritom u uskoj vezi sa temom o kojoj već čita. Primera radi, ukoliko želite da reklamirate ručno pravljene lutke, vaš nativni oglas pojaviće se u članku o zanimljivim igrama za devojčice. Ako želite da ponudite anticelulit masažu, vaš oglas će se savršeno uklopiti u tekstu o celulitu i mogućim načinima da ga se rešite.

Ono što će privući potencijalne kupce jeste naslov vašeg oglasa, fotografija, odnosno ilustracija i na kraju, ono najvažnije, njegov sadržaj.

Istraživanja su pokazala da potencijalni kupci radije posvete svoju pažnju ovakvom oglasu no iskačućem baneru, na primer.

Šta treba da znate o nativnim oglasima ako ste oglašivač

Ukoliko želite da se reklamirate putem nativnih oglasa sasvim izvesno je da je najbrži i najefikasniji put preko platforme specijalizovane za nativno oglašavanje. Pored velikog broja stručnih timova koji se bave ovom vrstom advertajzinga u svetu, postoje i oni na srpskom jeziku.

Sve što je potrebno jeste da se registrujete i napravite svoj profil oglašivača. Potom sami kreirate nativni oglas po svojoj želji. Ovaj kreativni proces pomažu mnogobrojni filteri. Možete, na primer, odrediti lokaciju svog poslovanja, privući novu publiku, pa samim tim i nove potencijalne kupce. Uvek postoji mogućnost i da proširite posao, te da sa lokalnog pređete na globalno tržište.

Možda najbitniji filter biće onaj kojim pronalazite relevantne ključne reči za svoj proizvod. Zahvaljući ovoj jednostavnoj opciji vaš oglas će se naći samo na sajtovima koji posećuje vaša ciljna grupa. Tako ne postoji način da se, na primer, vaš oglas o bebi opremi koju prodajete nađe na nekom sajtu posvećenom studentima.

Jedan od filtera je jezik. Njime birate govorno područje na kom će se vaša reklama plasirati i ujedno privlačite više publike koja govori taj jezik.

Osim ovog možete kontrolisati čak i doba dana kad se vaš nativni oglas prikazuje, kao i to koji uređaj najčešće vaša ciljna grupa koristi.

Oglašivač u svakom trenutku može dobiti izveštaj u postignutom učinku za određeni vremenski period.

Šta treba da znate o nativnim reklamama ako ste izdavač

Pored mogućnosti da se ostvarite kao oglašivač nativnih reklama, uvek možete biti jedan od izdavača. Ukoliko imate svoj sajt ili redovno vodite blog, možete ustupiti svoj web prostor za nativne oglase. Kao i oglašivačima i izdavačima su ponuđeni filteri uz pomoć kojih će dobiti samo nativne oglase relevantne za svoj sajt.

Savršeno uklapanje reklame u dizajn i temu sajta možete obezbedite sami, tako što ćete prilagoditi svoje vidžete.

kompjuter
Foto: Pixabay.com

Klikom do zarade

Nativni oglasi su zapravo ilustracija savršenog reciprociteta između oglašivača i izdavača i modela plaćanje po kliku (CPC ili PPC). O čemu se radi zapravo? Stvar je jednostavna: pošto se registruje i napravi svoj idealan nativni oglas, oglašivač uplaćuje određen iznos novca za svoju nativnu kampanju. Svaki put kada neko klikne na oglas (koji se, razume se, nalazi na sajtu izdavača) sa te sume se skida određeni deo. Na taj način oglašivač plaća izdvaču za svaki klik. Sve dok imate „kredita“ za svoju reklamnu kampanju, kampanja traje.

Da svaka kampanja bude na uzajamnu korist oglašivača i izdavača brinu se pomenute mreže za oglašavanje. Za više informacija posetite domaću platformu Native Media.

VAŠ KOMENTAR

Napišite Vaš komentar
Unesite svoje ime